Сторінки

Інформатика 6 клас

!!! Завантажити файл для встановлення Scratch 2.0
Підручник
Тема 1. Комп'ютерна графіка
Урок 3. Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень

Вправа №1 Властивості векторної та растрової графіки
 



Вправа №2 Посилання
Вправа №3 Формати графічних файлів
 

Вправа №4 
Визначіть формати зображень, котрі знаходяться у теці
Запишіть результат у зошит 
  • 001-формат
  • 002-формат
  • 003-формат
  • 004-формат
  • 005-формат




Тренувальні завдання для підготовки можна завантажити тут: Тест №1



Тема 3. Алгоритми та програми
Урок №48. Вкладені алгоритмічні структури розглуження (18.03.2019)
Вправа 5 с.116
Домашнє завдання. 
1.Вправа 4 с.116
2.Вправа в зошиті. Складіть блок-схему алгоритму, у якому з'ясовується, чи ділиться дане число на 45, і якщо так, то ділиться. Виконайте даний алгоритм для чисел 35, 48, 270, 346.

Урок №40 Розв'язування задач на програмування об'єктів та подій (18.02.2019)
Інструкційна картка до домашньої роботи

Тема 2. Комп'ютерні презентації
Урок 24. Засоби керування демонстрацією комп'ютерної презентації (10.12.2018)
1.Відкрийте комп'ютерну презентацію з файла Збережемо природу України.pptx.
2. Уведіть у підзаголовок титульного слайда ваше прізвище та ім'я.
3.Додайте до тексту слайда 2 ефект анімації Виліт, початок відтворення ефекту – Після попереднього.
4. Додайте до кожного із зображень на слайді 3 ефект анімації Поява, напрямок ефекту – Згори, початок З попереднім.
5.Додайте на слайді 3 до написів Тваринний світ і Рослинний світ гіперпосилання для переходу відповідно на слайди 4 та 5.
6. Додайте на слайд 4 та 5 кнопки для переходу на слайд 3.
7.Установіть для всіх слайдів ефект змінення слайдів – Двері.
8.Установіть тривалість демонстрації кожного слайда 5 секунд.
9.Перегляньте комп'ютерну презентацію в режимі демонстрації.
10.Збережіть комп'ютерну презентацію у вашій папці.

11.Повідомте вчителя про завершення роботи.

Урок 23. Ефекти зміни слайдів (05.12.2018)
Завантажити тест для перевірки домашнього завдання ТЕСТ
Практичне завдання с.83-85


Домашнє завдання 
Опрацювати параграф 2.4, виконати вправу 2 (с.86) (заготовка для вправи) 

Урок 20. Анімація руху




Урок 18. Практична робота №4 "Створення комп'ютерної презентрації"
1. Створіть презентацію Збережемо природу України на основі теми оформлення Потік з групи Інстальовані теми. Потрібні зображення містяться у файлах з Заготовок
Сценарій презентації:
1.  Титульний слайд. Заголовок слайда - Збережемо природу України, підзаголовок - ваше прізвище та ім'я.
2.  Слайд 2. Макет - Два об'єкти. Заголовок слайда - Червона книга України. Уставте на слайд зображення Червоної книги та три абзаци тексту: Заснована в 1976 році. Уперше опублікована в 1980 році. Містить відомості про види тварин і рослин, що зникають. Установіть розмір символів - 28.
3.  Слайд 3. Макет - Порівняння. Заголовок слайда - Вони потребують захисту. Текст підписів - Тваринний світ, Рослинний світ, вирівнювання - по центру. Уставте на слайд зображення обкладинок відповідних книжок.
4.  Слайди 4-5. Макет - Рисунок з підписом. Рисунки - фотографії представників із Червоної книги України, їх назви - у заголовках слайдів. Текст слайда: перший абзац - Тваринний світ або Рослинний світ, другий абзац - Птах або Квітка. Установіть розмір символів у заголовках - 32, у підписах - 20.
5.  Слайд 6. Макет - Заголовок розділу. Заголовок слайда -Пам'ятай!, текст слайда - Вони потребують нашого захисту! Установіть розмір символів - 40. Вирівнювання тексту –по центру.
2.     Збережіть комп'ютерну презентацію у вашій папці:
у файлі з іменем Практична робота 4.
3.     Закрийте всі відкриті вікна.
Повідомте вчителя про завершення роботи.

ЗРАЗОК ПРЕЗЕНТАЦІЇ


Урок 17. Вставляння на слайд і форматування графічних примітивів
Завантажити тест для перевірки домашнього завдання ТЕСТ

Урок 16. Типи слайдів. Додавання об’єктів до слайдів
Завантажити тест для перевірки домашнього завдання ТЕСТ
Практичне завдання с.62-63


Завантажити папку з заготовками тут


Урок 15. Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення
Завантажити тест для перевірки домашнього завдання ТЕСТ
Практичне завдання Розробіть структуру презентації на одну із  тем:
o   «Мій улюблений вид спорту»
o   «Мій домашній улюбленець»
o   «Моя країна майбутнього»
o   «Роботи серед нас»
Можливе використання мережі Інтернет. 



Тема 3. Алгоритми та програми 
Урок 14. Тестування з теми "Алгоритми та програми"
Завантажити тести на свій комп'ютер:

Урок 13. Практична робота 6"Проекти з вкладеними циклами і розгалуженнями"
Завдання (за підручником Ривкінда Й.Я.)


Урок 12. Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі
Вправа 1.  (Задача 7 с.126 за підр.Ривкінда Й.Я.) 
Складіть проект у якому виконавець намалює три квадрати різних кольорів зі сторонами 100 кроків, якщо до нього доторкнеться вказівник миші.
Вправа 2. (Задача 9 с.126 за підр.Ривкінда Й.Я.)
Складіть проект у середовищі Скретч, у якому виконавець, поки не доторкнеться межі грає мелодію, якщо отримує повідомлення Зіграй, або рухається уперед на 150 кроків, якщо отримує повідомлення Уперед.


Мелодія

Вправа 3. (Задача 10 с.126 за підр.Ривкінда Й.Я.)
Створіть сценарій, у якому використовуюються події змінення тла та змінення образу, і складіть проект у якому реалізується цей сценарій і використовуються вкладені цикли і розгалуження.

Урок 11. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження та повторення
Вправа 1.  Складіть проект у якому виконавець намалює три квадрати різних кольорів зі сторонами 100 кроків, якщо до нього доторкнеться вказівник миші.

Вправа 2.  Створіть проект за зразком

Домашнє завдання.  Складіть проект у якому виконавець відійде відверхньої межі на 200 кроків і намалює прямокутник зі сторонами 100 і 80 кроків, якщо він стоїть біля цієї межі, і підійде до верхньої межі сцени, якщо він біля неї не стоїть.

Урок 10. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження та повторення




Урок 5. Вкладені алгоритмічні структури повторення
Вправа1. Створити малюнок квітки із шестикутників за зразком


Вправа 2. Намалювати 4 зірки в кутах квадрату

Вправа 3*. Складіть проект для малювання олімпійських кілець 




Урок 2. Поняття про події. Види подій


Об’єкти - це предмети, явища і процеси, які реально існують і сприймаються як єдине ціле. Об’єкти мають властивості. Об'єкти мають свої властивості. Кожна з властивостей має певне значення. Значення властивостей об'єктів можуть змінюватися в результаті певних дій, процесів, операцій тощо.
Властивості об’єктів - відомості про об’єкт, за якими його можна охарактеризувати
Подія — зміна властивостей об'єкта, взаємодія між об'єктами, утворення нового об'єкта або знищення існуючого об'єкта.
Інколи настання однієї події є причиною настання іншої події.
Події можуть бути і незалежними одна від одної.

Завдання 2. Створити в середовищі Скретч проект за сценарієм.
1. Додайте виконавців Рудий кіт та Футбольний м’яч.
2. Встановіть тло сцени – goal1, та віддзеркальте його зліва направо.
3. Змініть скрипт для Футбольний м’яч на такий:
4. Змініть скрипт для Рудий кіт на такий:


Урок 1. "Поняття про об'єкт у Скретч"
Завдання 1. Створити в середовищі Скретч проект за сценарієм.
1. Запустіть Скретч.
2. Додайте об’єкт Рудий кіт. Перегляньте інформацію про цей об’єкт, надайте йому нове імя – Мурчик, установіть початкове положення в лівому нижньому куті Сцени, приховайте зображення.
3. Додайте об’єкт Собака. Перегляньте інформацію про цей об’єкт, надайте йому нове імя – Барбос, установіть початкове положення в правому нижньому куті Сцени. При необхідності розверніть Барбоса в напрямку ліворуч (-90), оберіть відповідний стиль обертання. Приховайте зображення.
4. Створіть для Мурчикаскрипт за наведеним зразком.
5. Створіть для Барбоса скрипт за наведеним зразком.

6. Виберіть область Сцена та вкладка Тло. Оберіть тло Сцени – party.
7. Виконайте проект.
8. Збережіть проект у своїй папці з іменем Вправа 1.

Тема 1. Комп'ютерна графіка
Тренувальні завдання для підготовки можна завантажити тут: Тест №1


Немає коментарів:

Дописати коментар