Сторінки

Інформатика 5 клас


Тема 1. Інформаційні процеси та системи

Тест для перевірки знань
Переходьте за посиланням https://vsimpptx.com/test
Код доступу 78569634
Електронна адреса вчителя juliia.momot@gmail.com
________________________________________________________________

Вправа "Види сучаних комп'ютерів"
Знайди назви комп'ютерів. Читати можна  по горизонталі і  вертикалі.

      • смартфон
      • персональний комп’ютер
      • нетбук
      • планшет
      • ноутбук
      • вбудований
      • СЛОВО-СЮРПРИЗ


Приклад тесту для підготовки можна завантажити тут: Тест №1


Тема 4. Алгоритми та програми. Алгоритми з повторенням та розгалуженням
Дата 23.05.2018
Завдання.
Підготуйте у середовищі Scratch для уроків математики проекти, які б ілюстрували види кутів.  Як образ виконавця використайте Олівець. Для створення проектів використайте підказки, наведені на малюнках нижче.


Фрагмент скрипту:





Питання тесту для підготовки 

Дата 11.05.2018
Практична робота №9 "Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовтщі Скретч"
Завдання

Тема. Алгоритми з розгалуженнями
https://www.slideshare.net/kholodyon/5-27-72845825
Тема. Цикли з лічильником
Квадрат
Шестикутник

Зірка

Коло

П'ятикутник
Завдання 1. Створити візерунок з 12 квадратів (з 20 квадратів)

Візерунок з 12 квадратів
Підказка

Завдання 2. Створити проект за зразком

Тема. Алгоритми з повторенням
Дата проведення уроку 23.03.2018



Завдання

1.Відкрийте проект kvadrat та змініть його так, щоб алгоритм містив команду Повторити 4 рази (група Керувати).
2. Відкрийте проект ornament та змініть його так, щоб Рудий кіт намалював орнамент із 20 квадратів.
3. Відкрийте проект kolo та змініть його так, щоб Рудий кіт намалював малюнок.


 
Заготовки:
Д/з. Наведіть приклади циклів під час застосування правил математики, української мови.


Тема 4. Алгоритми та програми. Лінійні алгоритми.

Тема. Використання різних образів та різних виконавців у проектах Скретч
Дата проведення уроку 16.03.2018
Вправа 1. Обхід.
Завдання. Складіть проект у середовищі Скретч, у якому виконавець обійде сцену по краях і під часпереходу на інший край змінить свій образ на інший вид. 
Вправа 2. Веселка
Завдання. Створи проект, за яким для об'єкта Ноутбук буде послідовно з інтервалом 1с змінюватись колір екрана так, як змінюються кольори веселки.



  1. Із папки Предмети (Things) імпортуй новий образ виконавця — Ноутбук (laptop). 
  2. Скопіюй образ ще 7 разів, для кожного з образів зміни вигляд так, щоб екран був потрібного кольору. Скористайся при цьому вбудованим графічним редактором середовища Скретч.
  3. Сплануй, які команди потрібні для того, щоб отримати на сцені результат, що відповідає умові задачі. Обери та перемісти потрібні команди в область побудови програми.
  4. Запусти програму на виконання. Перевір, чи відповідають події на сцені умові завдання. Збережи проект.


Дата проведення уроку 07.02.2018 
Тема. Редагування і відкриття проектів СКРЕТЧ
Вправа 1. Редагуємо проект Діалог.
Завдання. Склади програму, за якою на сцені відбуватимуться такі події.

Для цього потрібно змінити виконавців, значення параметрів команд і додати команди у проекті  Діалог та зберегти проект з новим ім'ям.

Вправа 2. Акваріум.
Завдання. Завантаж проект Рибки. У ньому виконавець Велика рибка самотньо рухається вздовж акваріума і повертається назад. Додай до проекту нового виконавця — Малу рибку, що також виконує такі самі рухи, але у швидшому темпі.

Заготовки до вправ тут!

Домашнє завдання. Опрацювати  §4.2.
_______________________________________

Тема 2. Мережеві технології
Приклад тесту для підготовки





Контрольний тест з теми "Мережеві технології" відкривай за посиланням http://onlinetestpad.com/t/16fe9e9461cc4982a250361825fbc32a


Тема 3. Опрацювання текстових даних 
Заготовка до уроку №17 : завантажити

Практична робота №4
Створіть та відформатуєте текстовий документ за зразком:


Зображення до практичної: завантажити

Домашнє завдання





Теми проектів

1. Гра у Scratch
2. Рух Землі навколо Сонця
3. Рух Землі навколо своєї осі
4. Зоряне небо (Як орієнтуватися
5. Геометричні фігури навколо нас
6. Єгипетський трикутник

Кожен проект повинен складатися зі Скретч-проекту та презентації (програми Microsoft Power Point або LibreOffice Impress).

Презентація повинна містити:

1. Тему проекту
2. Завдання проекту
3. План виконання проекту 
4. Короткі теоретичні відомості
5. Висновки


Немає коментарів:

Дописати коментар